Optimizare SEO

Optimizare Seo

De ce ai nevoie de Optimizarea SEO?

Indiferent dacă obiectivul urmărit este creșterea  vânzărilor online sau fidelizaea clienților procesul de optimizare seo vă poate ajuta.

optimizare seo

Explorează cele 10 beneficii semnificative ale optimizării SEO

Pentru toate companiile care își doresc să isi sporească vizibilitatea, vanzarile și să ofere valoare publicului țintă.
01.
SEO crește descoperirea organică și traficul web de înaltă calitate
02.
SEO oferă un ROI impresionant
03.
SEO îmbunătățește credibilitatea și încrederea
04.
SEO oferă promovare 24/7
05.
SEO vizează întreaga pâlnie de marketing
06.
SEO ajunge la întregul dvs. public țintă
07.
SEO optimizează experiența utilizatorului
08.
SEO îmbunătățește succesul PPC
09.
SEO este cheia pentru vizibilitatea în căutare
10.
SEO este o strategie de marketing pe termen lung

Alegerea cuvintelor cheie este esențială pentru reușita optimizării pentru motoarele de căutare. Sunt 3 lucruri de care trebuie să ții cont când alegi cuvintele cheie pentru planul SEO:

1. Frecvența

Sau câte căutări se fac pe termenul respectiv. Evident vei dori să folosești termeni cât mai populari, dar care au legătură cu produsele tale.

S-ar putea să fie mai complicat să te diferențiezi pe cuvintele cele mai căutate. Asta ne duce la pasul  2 Copetitia

2. Competiția

Dacă ai deja un site cu ceva notorietate, poți apărea în rezultatele căutărilor pe cuvinte cheie populare, cum ar fi „legume” sau „fructe”.

Dar și site-urile noi au o șansă. Dacă ești la început, caută cuvinte cu o competiție mai scăzută. Cuvintele cu un volum mare de căutări sunt puține.

3. Relevanță

Cuvintele cheie pe care le alegi trebuie să se potrivească cu ce oferi. Dacă pe site-ul tău ajung oameni care caută mere, iar tu vinzi doar pere, vor pleca cu siguranță.

Cum te asiguri de această potrivire? Folosind Google Search Console. Acolo vei găsi paginile care apar în rezultatele căutărilor și care primesc clicuri.

Întrebări frecvente SEO și cele 23 cele mai frecvente întrebări de bază despre SEO

Întrebări generale SEO​

Există atât de multe informații de știut despre optimizre seo – o gamă largă de subiecte, de la întrebări generale la tactici specifice, mai aprofundate. În această defalcare, am adaugat mai jos câteva dintre cele care sunt frecvent întrebate.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este practica de clasificare a unui site web în motoarele de căutare ( optimizare seo ) pentru a-i crește vizibilitatea atunci când utilizatorii caută cuvinte cheie și întrebări relevante.

Pe măsură ce reușiți să creșteți poziționarea unui site pe o serie de cuvinte-cheie, veți începe să observați o creștere a traficului organic pe care îl primește. Traficul organic este cel care provine din listările naturale ale Google, mai degrabă decât din anunțurile plătite. Ghidul nostru ” Ce este SEO?” răspunde mai departe la această întrebare, defalcând lucrurile pe care trebuie să le faceți pentru ca site-ul dvs. să apară în SERP (paginile de rezultate ale motoarelor de căutare):

Asigurați-vă că aceste motoare de căutare înțeleg cine sunteți și ce oferiți.
Convingeți-le că sunteți cea mai credibilă opțiune pentru utilizatorii lor.
Faceți ca conținutul dvs. să fie livrabil.
Dar este important să înțelegeți că Google clasifică rezultatele în funcție de cea mai bună potrivire pentru interogarea căutată.

Da, afacerea dumneavoastră ar trebui să investească în optimizare seo *SEO. Optimizarea motoarelor de căutare oferă o modalitate de a crește traficul fără a plăti pentru fiecare click.
Atunci când rulați anunțuri PPC, veți fi taxat pentru fiecare click care ajunge pe site-ul dvs. prin acest canal. Cu toate acestea, dacă site-ul dvs. se clasează organic pe motoarele de căutare, acest trafic este în esență gratuit (cel puțin în ceea ce privește costul pe clic). Desigur, este nevoie de investiții în competențe și resurse pentru a clasifica un site web în SERPs.

Dacă reușiți să vă poziționați site-ul web în topul motoarelor de căutare, veți beneficia de un flux de trafic care nu va avea asociate costuri de clic și care nu se va opri atunci când reclamele sunt dezactivate. Poziționați-vă organic și vă veți bucura de vizibilitate 24/7.

Dar să ne amintim, de asemenea, că căutarea organică este responsabilă pentru o medie de 53% din traficul total al site-ului. Dacă ignorați SEO, concurenții dvs. se bucură de acest trafic. Majoritatea afacerilor nu pot ignora importanța SEO. Indiferent ce tip de companie sunteți, indiferent dacă sunteți o afacere locală, vindeți online sau sunteți o întreprindere globală, trebuie să acordați atenție strategiei SEO.

 

SEO este procesul de optimizare a site-ului dvs. pentru a obține o poziție mai bună în motoarele de căutare. Dar cum funcționează SEO?

Google utilizează peste 200 de factori de clasificare, iar aceștia permit algoritmilor motorului de căutare să clasifice site-urile web pe baza relevanței și autorității paginilor lor. După cum comentează Jason Barnard:

Google se străduiește să recomande cel mai relevant răspuns de la cea mai demnă de încredere sursă, în cel mai potrivit format pentru utilizator.

Pentru a reuși în SEO, trebuie să vă asigurați că conținutul dvs. este cel mai relevant rezultat pentru o anumită interogare de căutare și că site-ul dvs. este văzut ca o sursă de încredere. Puteți citi ghidul nostru despre elementele de bază ale SEO pentru a afla mai multe despre cum să vă optimizați site-ul dacă sunteți începător.

Nu puteți să vă aruncați orbește într-o strategie SEO. Trebuie să știți ce caută oamenii pe Google pentru a găsi afaceri ca și a dvs. pentru a vă optimiza site-ul pentru acești termeni.

Puteți face acest lucru fie folosind Keyword Planner de la Google, fie instrumentul SEMrush Keyword Magic Tool. Încărcați instrumentul și introduceți un termen pe care credeți că oamenii l-ar folosi pentru a vă găsi afacerea online. Veți primi apoi o serie întreagă de sugestii de cuvinte cheie conexe, inclusiv volumul lunar de căutare al acestora.

Instrumentul SEMrush Keyword Magic Tool
Puteți folosi aceste informații pentru a vă informa strategia și pentru a înțelege ce caută oamenii.

Dacă site-ul dvs. web nu se poziționează pe Google, există câteva motive pentru care ar putea fi așa. Dar, mai întâi, accesați Google și efectuați o căutare a site-ului: căutați site-ul dvs. web.

Exemplu: „site:onetopsolution.ro”

one top solution

Căutare site pe Google
Dacă vedeți paginile web ale site-ului dvs. listate, știți că site-ul dvs. este indexat. Motivele pentru care site-ul dvs. nu este clasificat ar putea fi următoarele:
  • Site-ul dvs. este nou și nu a acumulat suficientă autoritate pentru a se clasifica pentru interogări de căutare competitive. Nu puteți lansa un site web și să vă așteptați să vă clasificați peste noapte pentru interogările vizate; trebuie să demonstrați că meritați să vă clasificați.
  • Conținutul dvs. nu se potrivește cu intenția căutătorului sau nu dispune de o analiză aprofundată sau de calitate în comparație cu paginile care se clasează pentru interogările pe care le căutați. Trebuie să vă asigurați că paginile pe care le furnizați sunt cel puțin la fel de bune ca și, în mod ideal, mai bune decât cele care se află deja în clasament.
  • Dacă nu vedeți nicio pagină a site-ului dvs. listată, înseamnă că acesta nu a fost indexat. Motivele pentru acest lucru ar putea include:
  • Site-ul dvs. web blochează motoarele de căutare să îl indexeze (de obicei în fișierul robots.txt) sau le dă instrucțiuni să nu îl indexeze (în general, folosind etichete noindex). Rezolvați aceste blocaje și ar trebui să vă vedeți site-ul indexat.
  • Site-ul dvs. a fost lansat foarte recent (în decurs de câteva zile) și nu ați trimis site-ul la Google și nici nu ați creat un link către acesta de nicăieri, ceea ce înseamnă că nu a fost încă indexat. Configurați Google Search Console și solicitați indexarea.
  • Site-ul dvs. a primit o penalizare manuală la nivelul întregului site pentru încălcarea Ghidului Google pentru administratorii de site-uri web. Acest lucru este rar și puțin probabil. Cu toate acestea, ar fi trebuit să fi folosit niște tactici SEO cu adevărat black-hat pentru ca acest lucru să se întâmple.

Trebuie să stabiliți dacă traficul organic al site-ului dvs. web a scăzut brusc sau treptat în timp.

Dacă acest lucru s-a întâmplat brusc…

Verificați dacă pe site-ul dvs. au fost adăugate din greșeală etichete noindex. Acest lucru se poate întâmpla uneori atunci când dezvoltatorii mută un site dintr-un mediu de testare în mediul live, uitând să le elimine. Dacă acestea sunt lăsate la locul lor, site-ul dvs. va fi dezindexat. Dacă folosiți WordPress, verificați: Setări > Lectură > Vizibilitate pentru motoarele de căutare

wordpress block

Această căsuță nu ar trebui să fie bifată.

  • Verificați Google Search Console pentru a vedea dacă site-ul dvs. a fost eliminat din SERPs din cauza unui malware. Dacă Googe consideră că site-ul dvs. ar putea fi dăunător pentru utilizatori, este posibil să constatați că acest lucru se întâmplă, de obicei, dacă site-ul dvs. a fost piratat. Puteți afla mai multe despre cum să solicitați o revizuire după ce ați rezolvat problemele aici.
  • Este posibil ca site-ul dvs. să fi fost afectat de o acțiune manuală, deși acest lucru este puțin probabil. Puteți verifica raportul de acțiuni manuale în Google Search Console, accesând:

Securitate și acțiuni manuale > Acțiuni manuale
Dacă vedeți o problemă listată, este posibil ca acesta să fie motivul pierderii traficului pe site-ul dvs. Dacă nu este listată nicio problemă, puteți fi sigur că nu aceasta este problema. 

Dacă acest lucru s-a întâmplat treptat…

  • Este posibil ca Google să fi lansat o actualizare a algoritmului de bază care a făcut ca alte site-uri să câștige trafic și să se claseze peste site-ul dvs. După cum spune Google, „Nu este nimic în neregulă cu paginile care ar putea avea performanțe mai slabe în cadrul unei actualizări de bază. Ele nu au încălcat ghidurile noastre pentru administratorii de site-uri web și nici nu au fost supuse unei acțiuni manuale sau algoritmice, așa cum se poate întâmpla cu paginile care încalcă aceste ghiduri. De fapt, nu există nimic într-o actualizare de bază care să vizeze pagini sau site-uri specifice. În schimb, modificările se referă la îmbunătățirea modului în care sistemele noastre evaluează conținutul în general. Aceste modificări pot face ca unele pagini care anterior erau sub-recompensate să se descurce mai bine.” Sfatul aici este să analizați ce fac site-urile clasate în top și nu faceți voi.
  • Motivul cel mai probabil este că concurenții dvs. desfășoară o strategie SEO mai agresivă decât dvs. și v-au depășit vizibilitatea organică. Pe scurt, ei au câștigat o parte din pozițiile pe care le dețineați anterior. În acest caz, are sens să efectuați o analiză completă a strategiilor concurenților dvs. pentru a înțelege unde vă puteți îmbunătăți. Puteți utiliza Instrumentul SEMrush Keyword Gap Tool și Instrumentul Backlink Gap Tool pentru a vă ajuta să faceți acest lucru.

S-ar putea să fi auzit că Google aplică sancțiuni site-urilor web care încalcă ghidurile webmasterilor? Există două tipuri de sancțiuni; cel puțin în ceea ce privește webmasterii:

  • Sancțiuni prin acțiuni manuale
  • Penalizări algoritmice (ajustări)

Cu toate acestea, în mod oficial, penalizările algoritmice (sau ajustările) nu sunt penalizări. Ele sunt rezultatul modificării clasamentului unui site din cauza algoritmului (de exemplu, algoritmii Panda și Penguin) care filtrează un site din cauza identificării unei manipulări.

În ghidul nostru Essential Expert Tips on Fixing and Avoiding Google Penalties, Olivier Andrieu le explică astfel:

Acțiuni manuale
„Sancțiunile Google sunt acțiuni manuale, ceea ce înseamnă că sunt un proces condus de oameni. Atunci când un site primește o penalizare, este rezultatul unei persoane reale care lucrează pentru Google și analizează cazul.”

Ajustări algoritmice
„Filtrarea algoritmică, pe de altă parte, este o parte complet automatizată a algoritmului de clasificare al Google. Setul de software și algoritmi ai Google poate detecta un anumit număr de manipulări, sau ceea ce ei consideră a fi manipulări, în orice parte a unui site web și „filtrează” acest site în consecință. Nu primiți niciun mesaj sau alertă în cazul în care site-ul dvs. pierde poziții ca urmare a filtrării algoritmice.”

Ei bine, așa cum este răspunsul pentru mulți Specialisti SEO: depinde….
Au trecut demult zilele în care lansați un site web, vă optimizați etichetele de titlu și vă poziționați în câteva săptămâni. Nu puteți lansa un site web și să vă așteptați ca acesta să se claseze pentru căutări competitive peste noapte. Este nevoie de timp pentru ca un site web să aibă performanțe organice, deoarece Google clasifică site-urile relevante care au acumulat autoritate.

Trebuie să vă câștigați drumul spre vârful Google și să meritați să fiți acolo.

Un răspuns bun este undeva între șase luni și un an, dar acest lucru se bazează în mare măsură pe nivelul de resurse pe care îl alocați strategiei dumneavoastră, pe nivelul de concurență și pe ceea ce fac alții care concurează pentru aceleași căutări.

S-ar putea să dureze doar câteva luni pentru a fi clasificat pentru un termen local (de exemplu, instalator în [locație]), în timp ce ar putea dura ani de zile pentru a clasifica un nou site web pentru, să spunem, termenul „laptopuri”.

Iar John Mueller de la Google, John Mueller, a declarat recent că ar putea dura până la un an pentru a-și da seama unde ar trebui să se claseze un nou site și că sunt de așteptat fluctuații în acest interval de timp.

În 2016, Google a confirmat că primii 3 factori de clasificare sunt linkurile, conținutul și RankBrain.

Și, în realitate, optimizarea pentru acești factori înseamnă crearea unui conținut grozav, pe care alte site-uri web vor să îl linkuiască și pe care Google îl poate înțelege ca fiind cel mai bun rezultat pentru o anumită interogare de căutare.

Dar diverse studii privind factorii de clasificare au aprofundat algoritmul Google pentru a pune în lumină acele domenii care au cel mai semnificativ impact asupra performanței organice.

De exemplu, să luăm studiul SEMrush Ranking Factors 2.0, care a evidențiat factori suplimentari, cum ar fi:

  1. Timpul petrecut pe site
  2. Totalul domeniilor de referință
  3. Lungimea conținutului
  4. Legăturile de susținere urmărite
  5. Și multe altele

O întrebare care se pune mereu este dacă o afacere ar trebui să investească în optimizare SEO, PPC sau în ambele. Este vechea dezbatere SEO vs. PPC.

Într-o lume ideală, o afacere ar trebui să echilibreze mai multe canale de marketing pentru a evita dependența de o singură sursă de trafic (și de conversii). Dar, în special pentru întreprinderile mai mici, bugetul este adesea o provocare, iar resursele trebuie alocate eficient. Fondurile nu sunt nesfârșite.

Chiar și în acest caz, este esențial să se echilibreze o strategie SEO pe termen lung cu o campanie PPC mică, dar țintită.

Există o concepție greșită conform căreia postarea pe rețelele de socializare ajută la creșterea poziției site-ului dvs. în motoarele de căutare.

Social media nu contribuie în mod direct la clasamentul SEO, dar link-urile pe care le partajați pe platformele sociale cresc expunerea mărcii.
Share-urile dvs. pe site-urile de socializare nu au loc în clasamentul SEO. Cu toate acestea, atunci când mai multe persoane vă partajează conținutul prin intermediul rețelelor de socializare, se generează semnale sociale care indică faptul că postările dvs. sunt utile pentru piața dvs. țintă.

În timp ce social media nu crește în mod direct clasamentul motoarelor de căutare, afectează și ajută indirect la construirea brandului dvs.

Întrebări generale SEO​

Deși sunt adesea folosite în mod interschimbabil, SEO on-page și SEO tehnic nu sunt același lucru.

Putem vedea tabelul de mai jos pentru a compara aceste două domenii diferite:

on page vs technical

În cele din urmă, SEO on-page acoperă conținutul paginii dvs., meta tag-urile, imaginile și altele asemenea. Gândiți-vă că acestea sunt elementele paginii care sunt vizibile pentru utilizatori.

SEO tehnic, pe de altă parte, se referă la modul în care Google vă răscolește și indexează site-ul. Gândiți-vă la lucruri precum viteza site-ului, datele structurate, canonicalizarea, sitemaps XML, hreflang și multe altele.

PageSpeed este măsura de către Google a vitezei site-ului dvs. și este important să rețineți că acesta este de ceva timp un factor de clasificare.
Dar o întrebare care apare frecvent este: care ar trebui să fie viteza paginii tale? Răspunsul sincer este că ar trebui să urmăriți ca viteza paginii să fie cât mai mare posibil, asigurându-vă în același timp că știți cu ce vă confruntați. Îmbunătățirea scorului PageSpeed dincolo de un anumit punct poate necesita foarte multe resurse, iar uneori veți constata că site-ul dvs. are deja performanțe mai bune decât cele ale concurenților.

Dacă scorul PageSpeed este de 85/100, ar putea fi dificil, costisitor sau consumator de timp să ajungeți chiar și la 90/100. Dacă toți concurenții dvs. sunt sub 80/100, probabil că există priorități mai presante asupra cărora trebuie să vă concentrați.

Treceți-vă concurenții prin instrumentul PageSpeed Insights și luați decizii în context

Erorile tehnice de SEO pot împiedica site-ul dvs. și îl pot împiedica să aibă performanțe cât mai bune în căutarea organică. Trebuie să fiți capabil să identificați și să remediați problemele cu promptitudine și să vă mențineți la curent cu ele.

Pentru a monitoriza problemele tehnice, puteți utiliza instrumentul SEMrush Site Audit Tool pentru a identifica problemele și oportunitățile. Veți găsi o serie de rapoarte tematice care acoperă crawlabilitatea, HTTPS, performanța site-ului și multe altele, precum și erori, avertismente și notificări în peste 130 de puncte.

Întrebări despre content marketing

Conținutul rămâne esențial pentru a obține poziții de top. Zilele în care se creau conținut „SEO” au trecut de mult, iar calea finală spre succes este crearea celui mai bun conținut de pe web pe un anumit subiect.

Iată câteva dintre întrebările care se pun cel mai des în legătură cu conținutul:

Cât de lung trebuie sa fie textul pe care il scrieti? Sincer, nu există un răspuns corect la această întrebare, dar este una care este pusă mereu și mereu. Conținutul ar trebui să fie atât de lung cât este necesar pentru a acoperi un subiect cu suficientă profunzime pentru a se clasa.

Atunci când creați conținut, trebuie să vă uitați la ceea ce se clasează deja. Analizați cel puțin primele 10 pagini pentru a înțelege intenția paginii și lungimea aproximativă pentru a obține o indicație cu privire la cât de lung trebuie să fie conținutul dumneavoastră.

Conținutul SEO-friendly nu înseamnă conținut plin de cuvinte cheie, nici pe departe.

Realitatea este că SEO trebuie să fie o parte esențială a procesului de creare a conținutului dacă doriți ca acesta să aibă performanțe organice bune. Așadar, cum creezi conținut SEO-friendly?

Începeți cu cercetarea cuvintelor cheie pentru a vă ajuta să înțelegeți termenii pe care îi caută oamenii, să determinați intenția de căutare, formatul potrivit și să obțineți un SEO on-page corect.

Poți afla totul despre procesul de realizare a acestui lucru pas cu pas în ghidul nostru Cum să creezi conținut SEO-Friendly.

Probabil că ați auzit povești de groază despre conținutul duplicat. Mulți începători SEO sunt adesea confuzi și îngrijorați de ceea ce înseamnă acest lucru. În termeni simpli, conținutul duplicat este atunci când conținutul este duplicat fie între două sau mai multe site-uri web, fie între două sau mai multe pagini interne.

Aici, conținutul poate însemna conținut scris, etichete de titlu, meta descrieri sau etichete H1. În studiul nostru recent am constatat că aceasta este una dintre cele mai mari greșeli SEO pe care le fac comercianții.

Sfatul nostru cu privire la această problemă este următorul:

Ar trebui să vă feriți de duplicarea oricărui tip de conținut de pe orice fel de site, indiferent dacă este un concurent direct sau nu. Fiți atenți la descrieri, paragrafe și secțiuni întregi de text duplicate, etichete H1 duplicate pe mai multe pagini și probleme legate de URL-uri, cum ar fi versiunile www și non-www ale aceleiași pagini. Fiți atenți la unicitatea fiecărui detaliu pentru a vă asigura că o pagină nu este doar clasificabilă în ochii Google, ci și că poate fi accesată de utilizatori.

Ca regulă generală, nu copiați bucăți mari de text de pe alte pagini de pe site-ul dvs. sau din altă parte pe internet și nu veți da greș.

Întrebări despre Link Building

Construirea de linkuri este procesul prin care alte site-uri web se leagă de al tău.

Vedeți, legăturile sunt unul dintre cei 3 factori de clasificare de top ai Google, acestea acționând ca un vot de încredere de la un site web la altul.

După cum am menționat în ghidul nostru „ Ce sunt backlink-urile?”, „Dacă cinci persoane care nu se cunoșteau între ele ar fi recomandat un anumit restaurant ca fiind cel mai bun din orașul tău, ai avea probabil încredere că vei putea lua o masă bună acolo, deoarece mai multe persoane ar fi garantat pentru el.”

Gândiți-vă la astfel de link-uri și este ușor de înțeles de ce sunt un factor de clasificare atât de important. Dar nu toate linkurile sunt egale și nu toate sunt de înaltă calitate. Unele linkuri sunt considerate manipulatoare și nefirești. Concentrați-vă eforturile pe câștigarea de linkuri de la site-uri web care au o legătură tematică cu al dumneavoastră și care sunt deținute cu autoritate.

Există multe modalități diferite prin care puteți face ca alte site-uri să se lege de site-ul dumneavoastră în mod natural.

Iar videoclipul SEMrush al lui Tristam Jarman este un punct de plecare excelent pentru a vă ajuta să vă înțelegeți opțiunile:

Miniatura video Youtube
Apoi vă recomandăm să citiți Link Building for SEO: Ce strategii funcționează în 2020 (și care nu). Dacă sunteți în căutarea unor sfaturi rapide, iată câteva tactici excelente pe care le puteți folosi pentru a câștiga linkuri de calitate către site-ul dvs:

  • Construirea de linkuri sparte
  • Mențiuni de marcă fără linkuri
  • Legături cu furnizorii
  • PR digital
  • Construirea de linkuri de resurse

Concentrează-te pe calitate, pe link-uri câștigate și pe o strategie care echilibrează diferite abordări pentru a te ajuta să construiești un profil de link-uri variat care vizează link-uri din mai multe surse diferite.

Construirea de linkuri este mai degrabă o chestiune de calitate decât de cantitate. Nu ar trebui să vă propuneți niciodată să construiți cât mai multe link-uri. Acest lucru vă va lăsa doar dezamăgit de rezultate. Atunci când vă concentrați doar pe numere, calitatea legăturilor va scădea în mod inevitabil. Iar acesta este modul greșit de a aborda construirea de linkuri.

Trebuie să puneți accentul pe câștigarea de link-uri de calitate la scară largă, asigurându-vă că nu sacrificați niciodată calitatea pentru cantitate. Tacticile scalabile, cum ar fi PR-ul digital, vă pot ajuta să câștigați linkuri la scară largă din surse de calitate și cu autoritate. Cu toate acestea, este esențial să înțelegeți, de asemenea, diferența de linkuri dintre dvs. și concurenții dvs.

NU, NU, NU!

Cumpărarea de linkuri reprezintă o încălcare substanțială a Ghidului pentru administratorii de site-uri web Google și ar putea duce la penalizarea site-ului dvs. web. Ghidul privind schema de linkuri precizează în mod clar că următoarele linkuri sunt exemple de linkuri care pot avea un impact negativ asupra poziționării unui site în rezultatele căutărilor:

Cumpărarea sau vânzarea de linkuri care trec PageRank. Aceasta include schimbul de bani pentru linkuri sau postări care conțin linkuri; schimbul de bunuri sau servicii pentru linkuri; sau trimiterea unui produs „gratuit” cuiva în schimbul scrierii despre acesta și a includerii unui link.

Linkurile nu trebuie cumpărate niciodată, ci doar câștigate.

Probabil ați auzit că legăturile transmit PageRank. Dar ce este mai exact acest lucru?

PageRank este „un sistem de clasificare a paginilor web pe care fondatorii Google, Larry Page și Sergey Brin, l-au dezvoltat la Universitatea Stanford. Și ceea ce este important de înțeles este că PageRank se bazează pe link-uri”.

Ne putem gândi la PageRank-ul unei pagini web ca la un vot de autoritate, iar această autoritate poate fi apoi transmisă către alte pagini sau site-uri web prin intermediul link-urilor (atât interne, cât și externe). În termeni simpli, este o măsură a importanței unei pagini web în funcție de cantitatea și calitatea linkurilor care indică spre ea.

În timp ce Google încă folosește PageRank ca parte a algoritmului său, realitatea este că ar trebui să vă concentrați în primul rând pe câștigarea de linkuri relevante din punct de vedere topic de la site-uri web cu autoritate.

Este foarte bine și util să construiți linkuri către site-ul dvs., dar dacă doriți să concurați pentru termeni competitivi, trebuie să înțelegeți cu ce vă confruntați. Asta înseamnă să analizați profilurile de linkuri ale concurenților.

Puteți face acest lucru cu ajutorul instrumentului Backlink Analytics.

  • Numărul total de backlink-uri
  • Numărul total de domenii de referință
  • Categoriile tematice ale domeniilor de trimitere
  • Domeniile de trimitere în funcție de scorul de autoritate
  • Paginile cu cele mai multe linkuri

Veți putea, de asemenea, să vedeți paginile care se leagă de site-ul lor pentru a începe să planificați dacă unele dintre acestea ar putea sau nu să se lege și de dumneavoastră.

Deși cele de mai sus sunt doar câteva dintre întrebările frecvente SEO pe care le auzim, acestea sunt unele dintre cele mai importante. Acestea fiind spuse, una dintre cele mai bune modalități de a vă dezvolta abilitățile ca SEO este să puneți întrebări.

Continuați să învățați mereu și nu vă fie teamă să întrebați! Întotdeauna va fi cineva fericit să te ajute.

logo-one-top-solution-srl-39988493

Obțineți mai mulți clienți cu
ONE TOP SOLUTION

Lasă-ne un mesaj!

Revenim cu un răspuns în cel mult 24 de ore