Dezvoltați-vă compania cu Google Ads De luni până vineri, 09:00-18:00. Adresați-vă clienților când aceștia caută companii ca a dvs. în Căutarea Google și pe Google Maps. Plătiți numai pentru rezultate, cum ar fi clicuri pe site-ul dvs. sau apeluri către companie. Începeți acum   0757 741 036

Campanii Google AdWords - Ghid Complet

Îți putem crea sau optimiza campania ta AdWords

Publicitatea în Rețeaua de căutare

Rețeaua de căutare Google este un grup de site-uri și aplicații de căutare unde pot apărea anunțurile dvs. Atunci când faceți publicitate în Rețeaua de căutare Google, anunțul dvs. poate apărea lângă rezultatele căutării când un utilizator caută termeni referitori la unul dintre cuvintele cheie pe care le-ați definit. Din acest articol, veți afla detalii despre:

  • locurile în care pot apărea anunțurile din Rețeaua de căutare;
  • includerea sau eliminarea partenerilor din Rețeaua de căutare;
  • tipurile de anunțuri din Rețeaua de căutare.

Publicitatea în Rețeaua de Display

În timp ce Rețeaua de căutare se poate adresa utilizatorilor atunci când caută anumite produse sau servicii, Rețeaua de display vă poate ajuta să le atrageți atenția mai devreme în ciclul de cumpărare.

Vă puteți afișa anunțurile înainte ca utilizatorii să caute ceea ce oferiți, crescând astfel semnificativ succesul strategiei de publicitate.

În plus, le puteți reaminti utilizatorilor de elementele care îi interesează, prin activități de remarketing adresate persoanelor care v-au mai accesat site-ul sau aplicația. 

Publicitatea în Rețeaua Video

Anunțurile video rulează pe YouTube și pe web prin intermediul Rețelei de display Google. Având peste 1 miliard de utilizatori, YouTube este disponibil în peste 70 de țări și în peste 60 de limbi, oferind un conținut bogat provenit din întreaga lume.

Rețeaua de display acoperă peste 90% dintre utilizatorii de internet din întreaga lume, prin intermediul a 2 milioane de site-uri și aplicații (sursa: comScore).

Prin direcționarea anunțurilor video pe YouTube și în Rețeaua de display, vă puteți asigura că publicitatea ajunge la consumatori în momentele care contează cel mai mult.

Avantaje

De ce ai nevoie de Google AdWords?

Atrageți mai mulți clienți.

Oricare ar fi obiectivul dvs., de la creșterea numărului de vizitatori pe site, a vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice, până la fidelizarea clienților, Google AdWords vă poate ajuta.

Faceți publicitate pe plan local sau global.

Direcționați-vă anunțurile către clienții din anumite țări, regiuni sau orașe ori către cei aflați pe o anumită rază în jurul companiei sau al magazinului dvs.

Despre - SEM (Search Engine Marketing)

Sunt mai multe modele. Hai să aruncăm un ochi asupra unuia mai popular: reclamele text pe care le vezi în pagina de rezultate. De fiecare dată când cineva caută ceva, companiile pot concura pentru oportunitatea de a-și afișa reclamele.

Se întâmplă în milisecunde, iar cel care caută nu vede licitația, vede doar câștigătorii, adică reclamele care apar pe pagină. Pentru a decide care reclamă este câștigătoare, motoarele de căutare urmăresc doi factori importanți: licitația (bid-ul) și calitatea reclamei. Bid-ul este suma maximă pe care o companie e dispusă să o plătească pentru un clic pe reclamă. Dacă cineva dă clic pe reclamă, compania este taxată cu o sumă egală sau mai mică decât bid-ul.

Când o companie licitează 2 lei pentru un cuvânt cheie, asta e suma maximă pe care ar plăti-o pentru un singur clic pe reclamă. Dacă o reclamă se afișează pe pagina cu rezultate, dar nimeni nu dă clic pe ea, compania nu va plăti nimic. Ideal, bid-urile corespund cu valoarea cuvintelor cheie pentru afacerea respectivă, dar fiecare sumă e la dizpoziția fiecărei companii. Unele companii vor fi dispuse să plătească 20 de bani pentru un cuvânt cheie, altele vor plăti 10 lei.

Mediile bid-urilor variază în funcție de industrie și de cuvânt cheie.

Bid-urile sunt importante, dar la fel și calitatea. Câștigarea unei licitații nu depinde numai de bid-ul cel mai mare. Motoarele de căutare recompensează reclamele și cuvintele cheie cu relevanță pentru căutarea respectivă. De fapt, e posibil ca reclame mai relevante să obțină poziții mai bune în pagina cu rezultate, chiar și cu bid-uri mai mici. În unele cazuri, indiferent de valoarea bid-ului, motorul de căutare nu va afișa reclama dacă este irelevantă.

Recapitulând, reclamele plătite sunt o opțiune prin care iți poti promova produsele și serviciile pe pagina rezultatelor unei căutări. Cu o campanie de search advertising care e construită bine poți ajunge la clienți exact în momentul în care caută ceea ce oferi tu. Vrei să înveți mai multe despre SEM ? Urmărește clipurile noastre despre search advertising!

Anunțurile pot apărea împreună cu rezultatele căutării Google și pe alte site-uri din Rețeaua de căutare, atunci când cuvintele cheie sunt relevante pentru căutarea unui utilizator.

  • Site-uri de căutare Google:Anunțurile pot apărea deasupra sau sub rezultatele căutării din Căutarea Google. Acestea pot apărea lângă, deasupra sau sub rezultatele căutării în Google Play, în Cumpărături Google și pe Google Maps, inclusiv în aplicația Google Maps.
  • Parteneri din rețeaua de căutare Google: anunțurile pot apărea împreună cu rezultatele de căutare pe site-urile partenerilor din rețeaua de căutare. Pentru anunțurile text, aceștia includ sute de site-uri care nu sunt deținute de Google, precum și Google Video și alte site-uri Google. Anunțurile pentru cumpărare de produse pot apărea pe site-urile partenerilor din rețeaua de căutare care afișează produse de vânzare și linkuri spre acestea. Rata de clic (CTR) a anunțurilor de pe site-urile partenerilor din rețeaua de căutare nu afectează Scorul de calitate de pe google.com.
  • Anunțuri text, anunțuri dinamice afișate în rețeaua de căutare și anunțuri cu număr de telefon: cele mai frecvente tipuri de anunțuri din Rețeaua de căutare. Aceste anunțuri apar cu eticheta „Anunț” sau „Anunțuri” în pagina cu rezultatele căutării și ar putea figura cu eticheta „Anunțuri prin Google” pe site-urile partenere. Acestea sunt de obicei însoțite de extensii la anunț, care oferă agenților de publicitate ocazia de a include în anunț detalii suplimentare despre companie, precum locația sau numărul de telefon.
  • Anunțuri pentru Cumpărături Googleanunțurile pentru Cumpărături Google prezintă produse de vânzare și linkuri spre acestea. Anunțurile de acest tip sunt marcate cu eticheta „Sponsorizate”;
  • Anunțuri imagine și video: partenerii din Rețeaua de căutare pot găzdui anunțuri imagine și anunțuri video.

Despre Rețeaua de Display Google

Rețeaua de display Google are rolul de a vă ajuta să identificați publicul potrivit. Prin intermediul opțiunilor sale de direcționare, vă puteți afișa strategic mesajul pentru clienții potențiali, în locul potrivit și la momentul potrivit. În continuare, vă prezentăm câteva exemple de abordare a direcționării.

Identificați clienți noi sau interacționați cu cei existenți folosind segmente de public. Cu ajutorul segmentelor de public similare și al celor interesate, veți putea să vizați utilizatorii care au cele mai mari șanse să fie interesați de produsele dvs., ajutându-vă să identificați noi clienți potențiali. În plus, puteți folosi date precum listele de remarketing pentru a interacționa din nou cu persoanele care v-au accesat deja site-ul.

Generați mai multe conversii cu ajutorul automatizării. Direcționarea automatizată vă ajută să atrageți mai multe conversii identificând segmente de public cu performanțe ridicate, pe baza segmentelor de public existente și a paginii de destinație. Prin optimizarea automată, AdWords poate afla, de-a lungul timpului, ce segmente de public ar fi potrivite pentru dvs. Licitarea automatizată vă ajustează automat suma licitată, astfel încât să obțineți rentabilitatea dorită a investiției. Campaniile inteligente pentru Rețeaua de display combină cele mai bune elemente ale direcționării automatizate, ale licitării automatizate și ale materialelor publicitare pentru a vă maximiza conversiile în AdWords.

Rețeaua de display vă oferă șansa de a atrage utilizatorii prin formate de anunțuri interesante. În continuare, vă prezentăm câteva dintre tipurile de anunțuri pe care le puteți difuza în Rețeaua de display.

  • Anunțuri adaptabile. Procesul de creare a anunțurilor în Rețeaua de display Google este automatizat parțial cu ajutorul anunțurilor adaptabile. Pentru a le crea, este suficient să introduceți textul publicitar, apoi să adăugați imagini și o siglă. (Puteți folosi gratuit arhiva noastră de imagini.) Atât utilizatorii noi, cât și cei experimentați, sunt avantajați de anunțurile adaptabile, deoarece se afișează ca anunțuri adaptate, care se îmbină cu fontul și cu aspectul site-ului editorului.
  • Anunțuri imagine încărcate. Pentru control suplimentar, puteți să creați și să încărcați anunțuri. Puteți să încărcați anunțuri ca imagini cu diferite dimensiuni sau în format HTML5.
  • Anunțuri de interacțiune. Difuzați anunțuri imagine și video atractive pe YouTube și în Rețeaua de display.
  • Anunțuri Gmail. Afișați anunțuri extensibile în filele cele mai importante din paginile cu e-mailuri primite ale utilizatorilor.

În timp ce Rețeaua de căutare se poate adresa utilizatorilor atunci când caută anumite produse sau servicii, Rețeaua de display vă poate ajuta să le atrageți atenția mai devreme în ciclul de cumpărare. Vă puteți afișa anunțurile înainte ca utilizatorii să caute ceea ce oferiți, crescând astfel semnificativ succesul strategiei de publicitate. În plus, le puteți reaminti utilizatorilor de elementele care îi interesează, prin activități de remarketing adresate persoanelor care v-au mai accesat site-ul sau aplicația.

În programul AdWords, puteți cuantifica eficiența cu care vă îndepliniți obiectivele. Aflați în ce pagini web apar anunțurile dvs., ce anunțuri înregistrează cele mai multe clicuri și ce site-uri vă aduc cea mai mare valoare la cel mai redus cost.

Modificările din Rețeaua de display se aplică în 12 - 24 de ore și este posibil să nu apară imediat. Țineți cont de acest aspect atunci când creați o campanie sau modificați una existentă. Vă recomandăm să o creați cu câteva zile înainte de lansare și să setați o dată de începere în viitor.

OBŢINE O COTAŢIE DE PREŢ GRATUITA!

Noi revenim cu un răspuns în maxim 24 de ore.

TOP